دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

از روز تولد...

شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۰۰ ق.ظ
امسال روز تولدم کلاس آرام داشتیم. این خودش ی هدیه بزرگ از طرف خدا بهم بود. مرسی خدا...
بعدش وسط کلاس برام تولد گرفتن. استاد گفت آموزش از امسال تصمیم گرفت ی هدیه ب بچه ها بده برای تولدشون. از این ماه شروع میکنیم. اسامی متولدین ماهم رو پاور کرده بودن. بهشون هدیه دادن و بعد استاد گفت امروزم ک تولد بعضیاست.
خدایا خدای من.... یعنی اصلا فکرشم نمی کردم. کل بدنم می لرزید از هیجان و خجالت. سودابه کیک درست کرده بود و آورده بود. خواهران سه تابی میگفتن ما هم می دونستیم. مرجان بهم هدیه داد. همون روز کنار آرامی ها و بعدش پشت بوم رفتن و جوج زدنمون و چای ذغالی اونم توی روز تولدم.
بعدش بلیت قطار برای مشهد توی عصر روز تولدت.... با دوستات. تبربکاشون. حس خیلی خوبی بود شکر خدا.
از استاد تشکر کردم میگفت کار سودابه بوده همش از هفته پیش می‌گفت چی بذارم و ... .
از سودابه تشکر کردم. می‌گفت می‌خواستم خوشحال شی.
امسال خدا سوای مهر خونواده و حضور قشنگشون❤، هدیه بهم هم قرآن رو از طرف خاله داد، هم مشهد، هم کلاس روز آرام و هم برنامه جوج توی اون روز، هم غافلگیری م توسط این عزیزا ❤😘
خدایا مرسی. دوستت دارم خدا.
مرسی که همیشه عالی ای. خدایا خلا قلب و دلم رو خودت پر کن. خودت مرهم و پناهش باش. جای مهتاب به تاریکی شب ها تو بتاب...❤
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۳
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی