دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

خدا مرسی از اینهمه هدیه و خوبی برای تولد...

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۲۵ ق.ظ

امشب برام تولد گرفتن... دو روز زود تر... خیلی لطف کردن... خیلی خیلی محبت کردن... ❤❤😘

خیلی خجالت کشیدم. مثلا خاله دو ساعت و نیم تو ترافیک بود که به خاطر منِ کمترین بیاد پیشمون .... چه هدیه ای.... چقدر ناب.... چه دسته گل رز قرمز خوشگلی... چقد همه چی خوب... نامه خوشگل آناهیتا با انارش...❤❤

هنگامه با وجود چمدون نبستنش بازم اومدن پیشمون...  کیک خریدن... واقعا ممنونم .... مامان.... ک نمیتونم بگو چقدر زحمت کشیده بود... از غذا و شادی و خوشحالی و حس خوب و ... گرفته. همش عشق بود. همش عشق بود. من چی می‌تونم بگم؟ چقد خجالت زده م. و تازه فکر کن این عشق پدر مادر اپسیلونی از عشق خدا به بنده ش نیست... خدا نمیدونم چجوری ازت تشکر کنم.

خدا امسال بهم خیلی کادوی ناز دادی واسه تولدم. خیلی گریه مه. از ذوق و خجالت. اولیش هدیه ای که خاله بهم داد. قرآن ! چه قرآن نازی.... خدا مرسییی... نمی‌دونم چی بگم واقعا. یاد این میفتم که روز اول عید اولین عیدی م تقویم استان قدس رضوی بود از کسی که فکرش رو نمی کردم. امسالم هدیه تولدم قرآن اونم ازکسی که فکرشو نمی‌کردم.میدونم خدا. داری بهم میگی روزی رو میرسونی.

این آیه : و یرزقه من حیث لا یحتسب...

روزی می دهد از جایی که گمان نمی کنی...

مرسی خدا. عمیقا مرسی..❤ کاش بتونم خوب استفاده کنم . کاش بتونم بهت نزدیک تر بشم. کاش بتونم همه کارام برای تو باشه. کاش ...

هدیه دوم ت خدا اینکه روز تولدم کلاس آرام داریم.... کلاسی که کمک می‌کنه به شما نزدیک تر بشم. چی بهتر از این خدا؟ ... ❤ مرسی خدا... ممنونم واقعا😘

هدیه سوم ت اینکه از ۲۴ فروردین قرار شده بعد کلاس آرام روز ۲۸ م بریم پشت بوم و با بچه ها تفریح داشته باشیم و ب قول خودشون جوج بزنیم.

یعنی همین که هی تاریخ روز تولدت میاد... ی حس با نمکی هست ❤😘

و یکی از گران بها ترین هدیه هات برای تولدم خدا... :

هدیه چهارمت اینکه روز تولدم بلیت مشهد الرضا داریم عصرش. خدا..... خیلی بهم لطف کردی. مرسی خدا.

واقعا از هیشکی توقع ندارم امسال. هدیه م رو از خودت گرفتم خدا.... کاش لایقش‌باشم فقط...

مرسی خدا... واقعا مرسی ❤😘😘

یاد پارسال که یه هفته قبل تولدم مشهد بودم و می‌گفتم امام رضا یعنی میشه یه روزی روز تولدم پیشت باشم؟

مرسی آقا... مرسی.... دوستت دارم حضرت عشق... دوستت دارم خدای ماه گل من.... ممنونم ازت.

+ دلم میخواد بیام تو آسمون دورت بگردم.

دوستت دارم خدا. کاش محکم بغلت کنم و ازت جدا نشم. کاش همه جا تو رو ببینم . کاش همه هدفم تو بشی. خدا جونم کمک از خودت میخوام عشق دلم... ❤😘


++ امشب دوباره نوشیدنی خوردن! خیلی عجیبه چند ساله روز تولدم هی تکرار میشه. امسال ناراحت نشدم! امسال تا فهمیدم اینطوریه , سعی کردم فکر کنم این اتفاق که هی تکرار میشه میخواد چه پیامی بهم بده؟

و یاد حرف استاد افتادم. اینکه بهشت رو توی این دنیا هم میشه دید اما جهد درونی میخواد. رنج درونی. اینکه چه خوب خدا که این رنگ رو بهم میدی. مرسی خدا. اینکه مرسی که یه فرصت برام پیش میاری که روز تولدم هم دلم بسوزه و بیشتر مال خودت بشه. شعر بخونم برات. عشق دلم.... مرسی...

اینکه هنگامه کادوی قرآن رو ببینه و واکنشش رو ببینم و بازم دلم بسوزه اما غمگین به اون معنای مادی نشم. خدایا... شکرت ...

+++ دوستت دارم یا الله... مال منی یا الله... عشق منی یا الله... عشق منی یا الله...

√ کلی حس دارم اما نمیتونم بیانشون کنم. فقط اینکه واقعا مرسی خدا...❤😘

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۷
ترانه زندگی

نظرات  (۱)

:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی