دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

تو... فقط خودت...

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۵۲ ق.ظ

چهارشنبه های هدیه ای ...

هفته پیش دنبال چوب بستنی تولد استاد.... هدیه استاد چ در واقع مهر خدا بهم.... این هفته دنبال جعبه کادویی استاد و هدیه دادن باران بهم.... نشر مثلث و خط کش و اینهمه ماژیک.....

خدایا...

خدایا دلم برات تنگ شده... حس میکنم امروز کم پیشت بودم . دلم میخواد گریه کنم. میخوام بیام تو آسمون دورت بگردم .....

خدایا خدا جونم خودت کمک کن فردا مراسم خوب برگزار شه به امیدخودت. استاد قبلش متوجه نشن. خدایا همه اینا بهانه ست. من تو رو می خوام.....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۳۱
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی