دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

امروزو دیشب

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۱۰ ق.ظ

دارم هی وزن کم می‌کنم خدااااااا روو شکررر 💃💃

+ استرس دارم، امروز عصر خدا بخواد قراره با استاد حرف بزنم. این حجم از استرس بی سابقه ست :/ ! ب یاد نیچه و استیکراش 😁


دیشب تولد گرفتیم برای بهاره و شوهر عمه و بابا .... خداروشکر خوشحال شدن. هیچی اندازه این دیدن خوشحال شدنشون و غافلگیری شون کیف نمی‌ده.


بس ک خوب نمی‌خوابم این چند وقت، دیشب وقت خداحافظی بهاره گفت خیلی زحمت کشیدید خستگی از چشمات می‌باره هلیا جون. وای خدا ک چقد ناراحت شدم گفتم اینطوری نیست. اینم از مهمون نوازی این روزات :( 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۳
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی