دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

آخرین نیمه ب ۹۵ / نجواگونه

دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۱۵ ق.ظ

خدای من...

عشق جانم... ای جانم عشق... 

نمیدونم چی بگم... اما دلم نمیاد آخرین شب سال رو بخوابم و بدون صحبت باهات بگذرونم... خدای من....

عشق من.... حرفای استاد آرام..... چقدر خوب بود اخه.... خدا واقعا ممنون که این آدما سر راهم قرار گرفتن.. بهتر بگم، مرسی که این خوبا رو سر راهم می داری.. کمک کن خوب استفاده کنم خدا...

خدا میخوام باهات عهد ببندم در سال جدید یه قدم بیشتر به تو نزدیک شده باشم... عهد ببندم منیت م کمتر باشه و بیشتر عاشقت باشم... و به تبعیت عاشق بنده هات. خدا میخوام هرکار میکنم برای تو باشه... هدف اگه تو باشی، همه کارا قشنگ میشه ❤

خدا جونم کمک عزیزدلم ❤😘😘😘

#حرفای_من_و_خدا

+ آهنگ سینا بهداد، ای عشق....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۳۰
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی