دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

عزت ...

شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱ ق.ظ
امروز خیلی خوب بود خداروشکر. کلیییی خرید خوب و خوشمزه و پیاده روی با مامان. خدایا شکرت بابت هدیه دادنش بهم...
+ نمیدونم چرا دلم میخواد گریه کنم..... لعنت به حال و هوای دخترونه ، به هرچی هورمونه -_-
++ چقدر بده چشم انتظار گذاشتن یه دختر جوان و انداختن حرفش سر زبون بقیه.... زیر سوال بردنش ... :(((((
٬ بهش میگن خشا... یار.
°نیت خوب بودنش..قرآن، سوره حضرت یوسف ع. و اون صفحش که وقتی حضرت وارد میشه همه دستشونو می برن...
خدایا ازت خواهش میکنم نذار زیر سوال برم. آبروم رو حفظ کن. عزتم رو بالا نگه دار. نه فقط به خاطر خودم. خودت میدونی دارم از چی حرف میزنم خدا جونم. از اون غربت سنگین که گریبانگیرمه...
خدا..... کمکم کن ...اگه این انتظار خوب نیست رهام کن ... خسته م خدا. خودت میدونی این مورد یکی از نقطه ضعفای منه. میدونی چقدر اذیت میشم. مخصوصا اگه جلو جمع بوده باشه.... حرف اعتقاداتم در میون باشه.... حتی جلوی مادر و خواهرم. خدایا نذار زیر سوال برم. :(((
+++ جمعه شب ها به این فکر میکنم که دوباره قرار است دو روز پیش رو را جوری پشت سر بگذارم که بخشی از خودم همراهم نیست. دانشگاه و حال و هوای خوب و البته متناقضش....
+ خسته ام من , شما ها بروید..
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۴
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی