دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

این روزها ..

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰ ق.ظ

 عجب گرفتار سکوتی شده اینجا...

این روزها عجیب خسته است فکر و دلم... عجیب...

بیخیال :)

خدارو شکر بابت خیلی چیزها...

+ دو پست نوشتم بیماری غیر خطرناک اذیت کننده!

حالا می نویسم شاید همین خطرناک!

یعنی من اصلا در باغ و فاز و هیچی اش نبودم، یک شب که همان روزش چله سوره مزمل به نامم بود، خوابیدم و خواب دیدم که فلان فامیل مان که دکتر است به من می گوید این بیماری که ۹ ماه است درگیرش هستم به خاطر سرطان خون است. یعنی بهم گفت سرطان خون دارم. یک خواب کاملا واضح و روشن!

و بعد صبح که بیدار شدم سرچ کردم و دیدم که اتفاقا این علائم از نشانه هایش سرطان خون هم هست!! و آزمایش خون اخیری که فاکتورهایش بالا و پایین است...

نمیدانم... خدا خودش بهتر می داند. هرچی که خیر است پیش بیاید...

++ درس خواندن برایم سخت است... خدایا خودت کمک کن...

+++ خدایا ... امام زمان.... حال دل همه ما را خوب کن.... آمین. إن شاءالله.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۴
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی