دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

خواهم گفت..

سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۳۳ ق.ظ

باید بنویسمش از جلسه اخری که داشتم.... مشاوره، اما نمیدونم چرا نمیشه.

گرچه کلی تو ذهنم مرور میشه.

علامت سوال گنده دارم... و جذاب و هیجان انگیز البته.‌. 

خدایا شکرت:*

استرس امااااااار دارم. خدایا خودت کمک کن........


+ حالا که نیستی و نمیخواهی ام

بگو

حالا چرا

به پای خودت

می نشانی ام؟


خواننده سینا سرلک.


++ همینطوری طور!


* عذابه برام روزایی که میرم پیش این دکتره، من میشینم و اون هی دارو مینویسه... اذیتم، کاش زودتر خوب شه این بیماری ِ غیر خطرناک ِ اذیت کننده!

حس ناتوانی زیادی بهم دست میده. خدایا دیدی... خواستم طب سنتی رو امتحان کنم، اما بدتر شد... خودت کمک کن راه درست رو برم...


++ إن شاءالله مشهد ایا؟ .... امام رضام ❤

** دلم میخواست میشد زمستون میرفتم دوره هیپنو رو.. اما انگار قسمت نیست الان. شاید بهتره بهار یا تابستون به امیدخدا.❤:*

خدایا هرچی خیره خودت پیش بیار :*

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۷
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی